A A+ A++

​Tomasz Zubilewicz jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci prezentujących prognozę pogody w Polsce. Weteran telewizji po raz kolejny zgodził się wziąć udział w kampanii reklamowej związanej z grami wideo.

Słynny prezenter pogody w świecie Death Stranding

Zatrudnianie gwiazd telewizji czy sportu do promocji spraw związanych z gamingiem jest coraz częstszą praktyką, która pozwala dotrzeć do nieco innego odbiorcy, niż ten “typowy” gracz, który już rzadko zagląda, co się dzieje w stacjach telewizyjnych. Przed laty twarzą gier o skokach narciarskich był sam Adam Małysz, a “Kolekcję Klasyki” polecał słynny aktor filmowy, teatralny i dubbingowy – Piotr Fronczewski, co do dzisiaj jest legendarną kwestią na YouTube.

Tym razem doszło do współpracy z Tomaszem Zubilewiczem. Prezenter prognozy pogody już przed laty miał styczność z gamingiem. W 2019 roku miała miejsca głośna premiera autorskiego dzieła japońskiego reżysera gier wideo Hideo KojimyDeath Stranding. Produkcja odbiła się bardzo szerokim echem w świecie graczy. Do promocji w naszym kraju został zatrudniony sam Tomasz Zubilewicz.

Jeden z najsłynniejszych prezenterów pogodowy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJuż za miesiąc rozpocznie się XV Europejski Kongres Gospodarczy
Następny artykułZwiększa się ruch kolejowy na Krym. Rosjanie szykują ewakuację?