ING Bank Śląski zapowiedział przerwę techniczną w środku tygodnia. W takcie dwuipółgodzinnej niedostępności klienci nie skorzystają z kilku usług. W tym z płatności kartami za zakupy w sklepach internetowych z potwierdzeniem 3DSecure.
Masz kłopot z płatnością za zakupy w sklepie internetowym? Sprawdź, czy nie jest to skutkiem zapowiedzianej przez ING Bank Śląski przerwy technicznej. W nocy z czwartku na piątek (23 na 24 marca) ING planuje przeprowadzić prace serwisowe.
W związku z tym przerwa techniczna potrwa od godziny 01:00 do godziny 3:30 w piątek (24 marca). Podczas prac serwisowych klienci ING Banku Śląskiego nie będą mogli:
- płacić kartami w internecie z 3DSecure, czyli tych, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS,
- aktywować kart,
- zmieniać limitów transakcyjnych i nadawać kodów PIN,
- zamówić kart płatniczych,
- przypisać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile
- dodać kart Mastercard do portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay),
- zrobić przelewu z rachunku karty kredytowej,
- realizować operacji na kartach w bankowości elektronicznej,
- nie będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych.
Jak podaje ING, w trakcie prac informatycznych utrudnione będzie również: składanie wniosków w bankowości elektronicznej oraz obsługa kart w systemie ING Business, korzystanie z usług powierniczych (e-Custody) i z części wniosków.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS