A A+ A++

Opony letnie zdobywają popularność, ich sprzedaż rośnie. Opony zimowe pikują, a na tej stracie korzystają opony całoroczne czy wielosezonowe. Liczby najlepiej oddają obraz zmian zachodzących w preferencjach polskich kierowców…

Sprzedaż opon letnich w Polsce wzrosła w 2022 roku o 3,2 proc., zdecydowany spadek o 10,6 proc. zanotowały jednak opony zimowe. Nieznaczny wzrost o 0,5 proc. odnotowaliśmy również na rynku opon wielosezonowych. W 2022 roku możemy mówić o zahamowaniu dwucyfrowych wzrostów tego segmentu, jakie rejestrowaliśmy od 2015 roku. Przewidujemy jednak, że zahamowanie to ma charakter tymczasowy. Kategoria ogumienia wielosezonowego rozwija się niezwykle dynamicznie, a na taki typ opony decyduje się coraz więcej kierowców, szczególnie w rejonach, w których sezon zimowy nie obfituje w częste opady śniegu – powiedział Piotr Snakowski, dyrektor marketingu Continental Opony Polska.

Opony całoroczne: zalety, wady, opinie, czyli nie tylko cena robi różnicę

Od siebie możemy dodać, że opony wielosezonowe – niegdyś uważane za swego rodzaju półśrodek – dziś pod wieloma względami nie mają się już często czego wstydzić. Nadal nie polecimy ich kierowcom, którzy lubią bardzo szybko wchodzić w każdy kolejny zakręt ani tym, którzy poruszaj … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułУ розвідці пояснили, який вплив очільник “Вагнера” має на Росію
Następny artykuł9-й етап Кубку світу з біатлону. Розклад трансляцій та результати