A A+ A++

Kilka tygodni temu AMD opublikowało kod źródłowy techniki FSR 2.2, tym samym umożliwiając twórcom gier jeszcze łatwiejszą implementację najnowszej wersji swojego rozwiązania. Teraz producent postanowił dodatkowo ułatwić zadanie developerom, którzy do swoich produkcji wykorzystują silnik graficzny Unreal Engine. AMD na platformie GPUOpen ogłosiło bowiem wprowadzenie wtyczki, aktywującej technikę FSR w wersji 2.2. Jakie jeszcze zmiany wprowadza omawiana wtyczka dla Unreal Engine?

AMD opublikowało wtyczkę (plugin) FSR 2.2, z myślą o silniku graficznym Unreal Engine. Dodanie wtyczki ma jeszcze bardziej ułatwić implementację FSR 2.2 w grach powstającym na wspomnianym silniku.

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine [1]

AMD FSR 2 w wersji 2.2 został udostępniony w formie kodu źródłowego, tym samym twórcy otrzymali dostęp do nowego API

Wtyczka Unreal Engine FSR 2.2 umożliwi implementację techniki AMD za pomocą maksymalnie kilku kliknięć myszką. Ma to ułatwić zarówno przejście na nowszą wersję jak również szybkie dodanie w grach, w których dotychczas rozwiązania tego w ogóle nie było (oczywiście mowa o grach powstałych na silniku Epic Games). Wsparcie sięga najnowszej wersji silnika, tej oznaczonej numerem 5.1. Wtyczka AMD FSR dla wersji 2.2 redukuje m.in. efekt ghostingu przy dynamicznie poruszających się obiektach na ekranie.

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine [2]

F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD – FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3

AMD FSR 2.2 jest prawdopodobnie ostatnią dużą aktualizacją tejże techniki, przed ujawnieniem i wdrożeniem trzeciej generacji (FSR 3). O nowej wersji usłyszymy podczas konferencji Game Developers Conference (GDC 2023), jednak jest mała szansa by już pod koniec marca FSR 3 był gotowy dla pierwszych gier. Z kolei FSR drugiej generacji jest obecny w około 110 grach. Przygotowanie wtyczki dla Unreal Engine daje z kolei szansę na szybkie podniesienie tego wyniku. Informacje o pluginie można znaleźć na stronie GPUOpen.

Źródło: VideoCardz, GPUOpen

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSą w Warszawie, w Krakowie, a nawet w Kielcach! Wkrótce w Radomiu Radomskie Targi Dziecięce
Następny artykułOświęcim. Powstaje nowa ulica Krasińskiego