A A+ A++

– Co do zasady nocą nie wysyłamy do klientów ofert sprzedażowych za pomocą powiadomień push czy SMS-sów. Na ten moment nie odnotowaliśmy reklamacji w tej sprawie – zapewnia nas biuro prasowe Pekao SA.

Czytaj więcej

Mail reklamuje polecenia. W czasie snu

Pan Mariusz, klient jednego z największych polskich banków dostał o godz. 2.35 w nocy maila reklamującego „Program Poleceń”, dzięki któremu może sporo zyskać.

– Czy bank nie ma lepszej pory do wysyłania ofert w mailingu? Wiem, że można telefon wyciszyć, ale akurat muszę być również pod telefonem w nocy, ale kiedy to jest faktycznie jest potrzebne, a nie po to, żeby mnie reklama w nocy budziła – skarży się pan Mariusz.

Jak to jest z tymi reklamami banków? W jakich godzinach są one wysłane do klientów?

Banki jak jeden mąż zapewniają, że akceptują ciszę nocną czyli nie ślą wiadomości między 22 w nocy, a szóstą rano. – W środku nocy nie wysyłamy żadnych informacji – zapewnia Ewa Krawczyk, z Santander Bank Polska.

mBank przekazuje je między godz. 8, a 19, a ING Bank Śląski od 8 do 20.  Jak przekazała nam Mirella Gmur-Dzieduszycka, z banku Millennium, nie wysyła on wiadomości marketingowych w godzinach nocnych.

– W zdecydowanej większości przypadków informuje o ofercie, promocjach czy nowościach w godzinach 9-20. Jeśli klient otrzyma informację marketingową za pośrednictwem SMS lub powiadomienia Push poza tym oknem czasowym, oznacza to, że mogła zostać ona wysłana w wyniku np. błędu systemu – zapewnia Mirella Gmur –Dzieduszycka. Dodaje, że takie sytuacje bank stara się na bieżąco identyfikować i im przeciwdziałać.

Czytaj więcej

Piotr Wardziak z biura prasowego PKO BP informuje, że w weekendy i w godzinach nocnych ten bank nie wysyła informacji SMS, push i e-maili dotyczących prowadzonych działań marketingowych, co nie wyklucza faktu wysyłania przez bank tymi kanałami informacji transakcyjnych i procesowych związanych z produktami i usługami posiadanymi przez klienta (np. wygaśnięcie lokaty).

– Liczba reklamacji dotyczących wysyłania w godzinach nocnych powiadomień o charakterze marketingowym lub reklamowym jest znikoma – przekazał nam Piotr Wardziak.

To może być opóźnienie serwera

Jak przekazała nam Marta Klimczak, Manager Zespołu Kampanii CRM w Credit Agricole ten bank nie wysyła wiadomości, mejli do klientów w godzinach nocnych.

– Natomiast musimy mieć świadomość, że między wysyłką przez nas, a dotarciem wiadomości do klienta są systemy i elementy, na które nie mamy wpływu np. serwer pocztowy, który może wygenerować opóźnienie w dotarciu informacji do klienta – tłumaczy Marta Klimc … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł​Policjanci udaremnili próbę uprowadzenia dziecka
Następny artykułKonkursy ofert dla NGO