Strategia 1. Jedna osoba z trzech docenia marki, które dostarczają rozrywki
Konsumenci pragną nowych i ekscytujących doświadczeń, które obiecuje „kolejny” model produktu, np. ulepszonych funkcji, wyższej jakości lub atrakcyjniejszego designu. Szukają nie tylko samego produktu. Ważne staje się to, że produkt dostarcza im także rozrywki.
Co robić, gdy sprzedaż spada o połowę? Luksusowa marka Chanel postanowiła zwrócić się do grupy klientów, którzy kupują najwięcej ich produktów. Od tego roku Chanel otwiera prywatne butiki wyłącznie dla swoich top klientów. Jak łączy się to z rozrywką, jakiej szukają klienci? Zakupy mają być oderwaniem od tego, co dzieje się wokół. Zwłaszcza gdy sięgamy po marki luksusowe. Jest to antidotum na nasze codzienne problemy. Nie chcemy się ciągle się martwić, ale poczuć się wolni, wyjątkowo. Dlatego, jeśli firma może, powinna stworzyć ofertę dla swoich najlepszych klientów. Dać im coś, co sprawi, że poczują się wyjątkowo.
Strategia 2. Co drugi z nas wybiera wygodę
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS