A A+ A++

Z danych zebranych w styczniu przez ASM Sales Force Agency wynika, że Auchan był kolejny raz z rzędu najtańszym sklepem w Polsce. Co ciekawe Biedronka uplasowała się na 3 miejscu od końca i była jednym z najdroższych sklepów w naszym kraju.

Fot. Shutterstock

Z danych zebranych przez ASM Sales Force Agency wynika, że w 11 na 14 sieci objętych badaniem, ceny w styczniu br. były wyższe niż w grudniu ub. r.

Minimalne spadki cen odnotowano jedynie w kanale e-grocery (-0,09%) oraz w sklepach Dino (-0,28%). Największa podwyżka dotknęła zakupy w sieci Biedronka (6,59%). To wzrost o 17,30 zł w porównaniu do grudnia ub. r. W pierwszym miesiącu nowego roku najtańsze zakupy można było zrobić w sieci Auchan. W sklepach tej marki średni koszt koszyka zakupowego wyniósł 233,15 zł. Najdroższy natomiast okazał się kanał e-grocery, gdzie za analizowany zestaw produktów trzeba było zapłacić 315,60 zł.

Fot. ASM Sales Force Agency

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPróbował powtórzyć post Jezusa. Pastor zmarł po 25 dniach
Następny artykułPierwsze spotkanie zespołu ds. drzew