A A+ A++

Wersja obowiązująca z dnia

Komunikat dot. zlecenia realizacji zadania publicznego pn. „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia” z pominięciem otwartego konkursu ofert

 

KOMUNIKAT

dotyczący zlecenia realizacji zadania publicznego

 z pominięciem otwartego konkursu ofert

 

Burmistrz Miasta Mrągowo informuje, iż w dniu 10.02.2023 r. do Urzędu Miejskiego  w Mrągowie wpłynęła oferta Mrągowskiego Towarzystwa Regatowego „Czos” na realizację zadania publicznego, w formie wsparcia z zakresu profilaktyki problemów alkoholowych pn. „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia”.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn.zm.) każdy, w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty w:

Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mrągowie

– na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego

– na stronie internetowej miasta,

może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi można zgłaszać pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo lub mailowo na adres: [email protected] z dopiskiem: „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia”.

Informacji udziela Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej, pok. 26, tel. 89 741 90 13.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDziś tłusty czwartek. Ile średnio zapłacimy za pączka w woj. lubelskim?
Następny artykułBranża OZE czekała na liberalizację przepisów dot. elektrowni wiatrowych