Wersja obowiązująca z dnia
Komunikat dot. zlecenia realizacji zadania publicznego pn. „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia” z pominięciem otwartego konkursu ofert
KOMUNIKAT
dotyczący zlecenia realizacji zadania publicznego
z pominięciem otwartego konkursu ofert
Burmistrz Miasta Mrągowo informuje, iż w dniu 10.02.2023 r. do Urzędu Miejskiego w Mrągowie wpłynęła oferta Mrągowskiego Towarzystwa Regatowego „Czos” na realizację zadania publicznego, w formie wsparcia z zakresu profilaktyki problemów alkoholowych pn. „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia”.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn.zm.) każdy, w terminie 7 dni od daty zamieszczenia oferty w:
– Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mrągowie
– na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego
– na stronie internetowej miasta,
może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi można zgłaszać pisemnie na adres Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo lub mailowo na adres: [email protected] z dopiskiem: „Żeglarskie Grand Prix Mrągowa 2023 – Jubileusz 10-lecia”.
Informacji udziela Referat Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej, pok. 26, tel. 89 741 90 13.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS