A A+ A++

Mieszkanka Zamościa chciała kupić przez Internet dziecięcy fotelik samochodowy z akcesoriami. Na wskazane konto zapłaciła ponad 1500 zł, jednak przesyłka do niej nie dotarła, a osoba sprzedająca przestała reagować na jej telefony.

30-latka z Zamościa zgłosiła sprawę policji.

Opowiedziała, że na portalu społecznościowym napisała informację, że kupi fotelik z bazą. Jeszcze tego samego dnia za pośrednictwem komunikatora odezwała się do niej osoba z ofertą sprzedaży. Zaproponowała, że sprzeda 30-latce fotelik, bujak i kołyskę za łączną kwotę 1510 złotych. Pokrzywdzona chciała zapłacić za towar za pobraniem, jednak w ostateczności po rozmowie ze sprzedającą zdecydowała się od razu przelać wskazaną kwotę korzystając z metody płatności BLIK. Sprzedająca potwierdziła, że otrzymała pieniądze. Zapewniała, że jeszcze tego samego dnia nada przesyłkę i prześle pokrzywdzonej potwierdzenie nadania. Tak się jednak nie stało. Zaniepokojona sytuacją 30-latka próbowała skontaktować się ze sprzedającą, jednak ta nie odpisywała na jej wiadomości, nie odbierała również połączeń telefonicznych. – relacjonuje Dorota Krukowska – Bubiło, rzeczniczka zamojskiej policji.

Wyjaśnieniem sprawy zajmują się policjanci z zamojskiej jednostki.

Apelujemy o rozwagę oraz ostrożność podczas zakupów w sieci.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZamknięty łącznik na ul. Kościuszki
Następny artykułОбстрел многоэтажки в Покровске: возросло количество раненых