A A+ A++

Wyczekiwany mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim jest idealną okazją do przedstawienia wielu produkcji oraz produktów. Podczas tegorocznego Super Bowl swoją ofertę promowali między innymi Paramount Pictures, Warner Bros. Discovery oraz Tubi.

„Flash”, „Strażnicy Galaktyki Vol. 3”, „Indiana Jones i artefakt przeznaczenia” czy też ekipa PlayStation pojawili się na Super Bowl LVII, ale mecz pomiędzy Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles przyniósł nam jeszcze kilka gorących zapowiedzi. Nie od dzisiaj wiadomo, że finałowe starcie najlepszych w sezonie drużyn przyciąga przed ekrany wielu odbiorców, o czym nie zapominają przedsiębiorstwa. Nieoficjalnie mówi się, że spot trwający zaledwie 30 sekund kosztował aż 7 mln dolarów.

W zeszłym tygodniu zobaczyliśmy pełny zwiastun „Szybcy i wściekli 10”, natomiast w trakcie sportowej imprezy opublikowano ujęcia, które zwiastują wielkie emocje. Warner Bros. Discovery rozkręca się z promocją „Creed 3” – Adonis Creed powraca na ring, by zmierzyć się z następnym wymagającym przeciwnikiem, który chce wyrównać dawne rachunki.

„Air”, podobnie jak „Fast X”, już wcześniej doczekał się trailera, a podczas imprezy zobaczyliśmy nowy spot. Sympatycy Transformersów mieli okazję spojrzeć na emocjonujące sceny. Widowisko z dopiskiem „Rise of the Beasts” wygląda przyjemnie – Paramount Pictures kilka dni temu informowało o nawiązaniu współpracy z Porsche.

Na Super Bowl zabrakło platformy Netflix, lecz swoją szansę na promocję wykorzystało Tubi – firma pokazała interfejs użytkownika aplikacji odznaczającej się rozbudowanym katalogiem filmów, seriali i programów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOrlicy Czarnych Nakło na turnieju w Szubinie
Następny artykułBartosz Kościółek i Krystian Bik w Wiśle