Usunięcie rozległej awarii systemu ŚKUP może potrwać kilka dni.
Bilety jednorazowe w wersji elektronicznej można kupować w zewnętrznych aplikacjach mobilnych. Są to: SkyCash, mPay, moBilet, zBiletem.pl i JakDojade. W wersjach papierowych bilety dostępne są w kioskach oznaczonych logo ŚKUP, Punktach Obsługi Pasażera, u kierowców oraz w 12 automatach solarnych, których lista znajduje się na stronie internetowej ZTM.
Kasować bilety papierowe należy w tradycyjnych kasownikach, znajdujących się w pojazdach. W sytuacji, kiedy – z jakichkolwiek powodów – nie jest to możliwe, należy udać się do kierowcy, który skasuje bilet poprzez jego stosowne oznaczenie. Na czas awarii czasowo wprowadzono jeszcze jedną, ostatnią alternatywę dla wyżej wskazanych możliwość skasowania biletu – datę oraz godzinę skasowania biletu można samemu nanieść długopisem na jego odwrocie.
Bilety średniookresowe: zakup oraz skasowanie biletów „24h + Kolej” oraz „Dziennego” jest możliwe poprzez zewnętrzne aplikacje mobilne (SkyCash, mPay, moBilet, zBiletem.pl i JakDojade).
Bilety długookresowe zakupione wcześniej (przed awarią) są ważne do czasu, na jaki pasażer je zakupił. Osoby, które posiadają na swoich kartach ŚKUP zakodowane ważne bilety długookresowe, będą mogły podróżować na ich podstawie za okazaniem karty ŚKUP.
W przypadku jakichkolwiek pytań pasażerowie mogą zwracać się do pracowników ZTM w Punktach Obsługi Pasażerów, czy też dzwoniąc na infolinię. Pomocy i wskazówek udzielają również kontrolerzy biletów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS