A A+ A++

– Badania pokazują, że nie tylko konsumujemy za dużo, ale też zbyt pochopnie podejmujemy decyzję o zakupie. Przedsiębiorcy to wykorzystują – mówi prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny w opublikowanej w poniedziałek rozmowie z “Rzeczpospolitą”. Jego zdaniem przez “wiele lat działania marketingowe oparte były na technikach manipulacyjnych”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIran przemycił do Rosji nowe, zaawansowane typy uzbrojonych dronów dalekiego zasięgu
Następny artykułJakub Kraut: Wiedzieliśmy, że musimy skupić się na naszej grze