Jeśli zadzwoni do ciebie ktoś podający się za pracownika banku, koniecznie trzymaj się następujących zasad: rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund, sam połącz się z bankiem i dowiedz się, co się dzieje. Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
Mieszkanka powiatu sulęcińskiego odebrała telefon z rzekomej infolinii swojego banku. Podczas rozmowy została poinformowana, że ktoś usiłował wykonać przelew z jej konta. Aby ochronić swoje środki, 48-latka podstępem została nakłoniona do pobrania aplikacji dającej dostęp nieuprawnionym osobom do pulpitu jej telefonu, a co za tym idzie: do bankowości elektronicznej. Następnie została poproszona o zalogowanie się na swoje konto. Niestety, w tym momencie oszuści ukradli jej 30 tys. zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS