Od rana występują problemy w funkcjonowaniu usług Microsoft 365. Firma przyznała się do problemu z konfiguracją sieci i pracuje nad usunięciem awarii.
Pierwsze trudności związane z funkcjonowaniem usług Microsoft 365 zgłoszono 8 rano. Awaria dotyczy głównie usług: Microsoft Teams, Exchange Online, Outlook, SharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Intune, Microsoft Defender for Cloud Apps, Identity and Endpoint, Microsoft Graph, PowerBi, Microsoft 365 Admin Center.
Microsoft zidentyfikował potencjalny problem z siecią i rozpoczął od sprawdzenia danych telemetrycznych, aby określić kolejne kroki rozwiązywania problemów. Niemal na bieżąco komunikuje zmiany w sytuacji na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Po godzinie 9 można było przeczytać:
„Wyizolowaliśmy problem do problemu konfiguracji sieci i analizujemy najlepszą strategię łagodzenia skutków, aby rozwiązać go bez powodowania dodatkowych skutków. Po uzyskaniu dodatkowych informacji przekażemy więcej informacji.”
We’ve identified a potential networking issue and are reviewing telemetry to determine the next troubleshooting steps. You can find additional information on our status page at https://t.co/pZt32fOafR or on SHD under MO502273.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) January 25, 2023
Aktualizacje można śledzić także pod tym linkiem.
Źródła: downdetector.pl, status.office365.com, Twitter
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS