A A+ A++

Od rana występują problemy w funkcjonowaniu usług Microsoft 365. Firma przyznała się do problemu z konfiguracją sieci i pracuje nad usunięciem awarii.

Pierwsze trudności związane z funkcjonowaniem usług Microsoft 365 zgłoszono 8 rano. Awaria dotyczy głównie usług: Microsoft Teams, Exchange Online, Outlook, SharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Intune, Microsoft Defender for Cloud Apps, Identity and Endpoint, Microsoft Graph, PowerBi, Microsoft 365 Admin Center.

Microsoft zidentyfikował potencjalny problem z siecią i rozpoczął od sprawdzenia danych telemetrycznych, aby określić kolejne kroki rozwiązywania problemów. Niemal na bieżąco komunikuje zmiany w sytuacji na stronach internetowych i w mediach społecznościowych. Po godzinie 9 można było przeczytać:

„Wyizolowaliśmy problem do problemu konfiguracji sieci i analizujemy najlepszą strategię łagodzenia skutków, aby rozwiązać go bez powodowania dodatkowych skutków. Po uzyskaniu dodatkowych informacji przekażemy więcej informacji.”

Aktualizacje można śledzić także pod tym linkiem.

Źródła: downdetector.pl, status.office365.com, Twitter

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЧерез «Ягодин» ввезли 46 тонн креветок під виглядом гуманітарної допомоги
Następny artykułDebiut nagrodzony – prestiżowa Śląska Wielka Nagroda Budownictwa trafiła do tyskiej firmy