Od 1 do 25 lutego 2023 roku pracownicy Urzędu Miasta Rumi będą doręczać mieszkańcom decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego. Każdy urzędnik posiada imienny identyfikator oraz upoważnienie burmistrza Rumi.
Pytania w sprawie doręczania decyzji podatkowych można kierować telefonicznie w godzinach funkcjonowania urzędu pod numery: 58 679 65 26, 58 679 65 14 lub 58 679 65 19.
Przypominamy, że mieszkańcy, którzy w kolejnych latach chcieliby otrzymywać decyzje w sprawie wymiaru podatku w formie elektronicznej, mogą skorzystać z platformy ePUAP. Wystarczy wysłać poprzez platformę pismo ogólne o treści: „Wyrażam zgodę na doręczanie pism w postępowaniu podatkowym, w tym decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, za pomocą środków komunikacji elektronicznej”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS