Nasze starki, starziki, omy, opy, ołmamy i ołtaty dali nom tyla przonio, że pamiyntomy to po dziś dziyń. Zawdy byli na podoryndziu.
Najsomprzod chca Wom pedzieć, że „hazuka” to wcale niy jes „baba” (żona) łod „hazoka” (zajonca) ani „dowka” (tyż „biernio” – podatek) łod chałpy, a „harhara” to niy żodno „chachara”, jakby niykerym mogło sie zdować. A tak godali jeszce moje i kresowe starki i starziki, kerzi nigdy niy „fajrowali” (świętowali) Dnia Babci i Dziadka, jak to jes terozki w „modzie” (zwyczaju).
Nasze starki i starziki”zawdy byli na podoryndziu
Ale i tak nasze „starki”, „starziki”, „omy”, „opy”, „ołmamy” i „ołtaty” (babcie i dziadkowie) dali nom tyla „przonio” (miłości), że pamiyntomy to po dziś dziyń. Zawdy byli „na podoryndziu” (pod ręką), bo downi cołko familja żyła „w kupie” (razem). Starki i starziki niy som już u modych na „wycugu” (dożywotniym utrzimaniu), ale majom swoje „pynzyje” (emerytury), „uwalidy” (renty) i „wsparcia” (zasiłki). Miyszkajom „ekstra” (osobno) i som „zwyrtne” (sprawne fizycznie) i „wyzgerne” (pełne życia). Paczom, coby cośik „przidubać” (dorobić), „pylajom” (biegają) po lesie, „trefiajom” (spotykają) sie coby „poklachać” (poplotkować) i „rajzujom” (podróżują). A kej łowdowiejom, to niykerzi nawet „zolycom” (romansują), a familje niyroz jich „bereszom” (swatają).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS