A A+ A++

Zakopianka na odcinku Szaflary – Zakopane ma 11,8 km. Jest drogą jednojezdniową o dwóch pasach ruchu, po jednym w każdym kierunku. Na blisko 10-kilometrowym odcinku przebiega w obszarze zabudowanym, gdzie zlokalizowane jest aż 186 zjazdów do posesji.

Jak wynika z Generalnego Pomiaru Ruchu przeprowadzonego na przełomie 2020/21 średnie natężenie ruchu na odcinku od Szaflar do Poronina wynosiło 19,2 tys. pojazdów na dobę i wzrosło w ostatnich pięciu latach o 41 proc. 

Co będzie w dokumentacji?

Wykonawca dokumentacji ma opracować analizy i prognozy ruchu oraz przygotować warianty przebudowy i ewentualnej rozbudowy drogi. Przeprowadzi także badania geologiczne, hydrologiczne i inwentaryzację przyrodniczą. 

Analiza ma pomóc w wyborze wariantu najkorzystniejszego ze względów technicznych. Całość procesu zakończy się opracowaniem wytycznych dla projektu budowlanego i uzyskaniem  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 

Na razie nie wiadomo, kiedy zacznie się przebudowa tego odcinka trasy z Krakowa do stolicy Tatr. 

   

 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInformacja dotycząca preferencyjnej sprzedaży węgla
Następny artykułSlalomem jechał po DK25! Zatrzymała go inna kierująca