“Kanał Sportowy” to projekt założony przez Krzysztofa Stanowskiego, Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego i Michała Pola pod koniec 2019 roku. W serwisie YouTube zaczął działać w marcu 2020 roku i do tej pory zgromadził ponad 935 tysięcy subskrybentów. Jego rozwój zainteresował inwestorów, a według doniesień spółkę mediową CANAL+ Polska.
CANAL+ Polska może zainwestować w “Kanał Sportowy”
Serwis “Press” powołując się na informatora, przekonuje, że “CANAL+ Polska finalizuje już zakup udziałów w Kanale Sportowym”. Nie wiadomo jednak jak dużej części pakietu inwestycyjnego ma dotyczyć transakcja. – CANAL+ zależy na dotarciu do nowej, młodszej grupy odbiorców, a Kanał Sportowy im to zapewni – tłumaczy jeden z rozmówców. Ani szefowie “Kanału Sportowego”, ani prezes CANAL+ nie odnieśli się jednak do doniesień.
Obecnie na “Kanale Sportowym” pojawiają się reklamy CANAL+, a widzowie otrzymują specjalną ofertę na zakup dostępu do serwisu streamingowego należącego do telewizji.
Więcej podobnych treści znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl
Co ciekawe, w zeszłym tygodniu o potencjalnej transakcji informował skonfliktowany z Krzysztofem Stanowskim Marcin Najman. – Krzysiu, czy sprzedajecie Kanał Sportowy Canalowi+ ??? – pisał na Twitterze zawodnik MMA. Ponadto Najman zarzucał właścicielowi “Kanału Sportowego” rodzinne powiązania z jednym z członków zarządu CANAL+.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS