Specjaliści z ASM Sales Force Agency niezmiennie prowadzą koszyk cen. Najtańsza nie jest popularna Biedronka, Lidl czy Kaufland. Różnica cen koszyka produktów pomiędzy najtańszym, a najdroższym sklepem wynosi aż 47,64 zł.
W koszyku znalazły się typowe produkty takie, jak mięso, wędliny, ryby, produkty sypkie, napoje, używki i słodycze.
Na szczycie rankingu najtańszych sieci wciąż pozostaje Auchan. W sklepach tej marki średni koszt koszyka zakupowego wyniósł 232,28 zł. To o 0,79 zł, czyli o 0,34% więcej niż najtańszy koszyk w listopadzie ub. r., należący przed miesiącem również do Auchan. Różnice w średniej cenie koszyka między pierwszym, a drugim i trzecim sklepem w rankingu wyniosły odpowiednio więcej o 14,59 zł (Lidl) i 28,13 zł (Kaufland) – pisze ASM Sales Force Agency.
W grudniu 2022 roku ponownie najdroższy okazał się kanał e-grocery, gdzie za analizowany zestaw produktów trzeba było zapłacić 315,88 zł, czyli o 36% więcej niż w najtańszych sklepach Auchan. Badanie koszyka zakupowego wykazało również, że w grudniu 2022 r. najtańsze zakupy można było ponownie zrobić w dyskontach – 260,01 zł – dodają specjaliści.
- E-grocery – 315,88 zł
- Polomarket – 279,92 zł
- Dino – 277,92 zł
- Carrefour – 271,67 zł
- Intermarche – 271,10 zł
- Netto – 270,50 zł
- Selgros – 269,19 zł
- E. Leclerc – 268,92 zł
- Makro – 264 zł
- Biedronka – 262,65 zł
- Kaufland – 260,41 zł
- Lidl – 246,87 zł
- Auchan – 232,28 zł
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPOWEGO: 268,49 zł.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS