A A+ A++

Krakowskie Centrum Kontaktu powstało, jak poinformował magistrat, by skrócić dystans między mieszkańcami a miastem, stworzyć nową, łatwiejszą i szybszą ścieżkę dotarcia do informacji o zadaniach i usługach realizowanych przez miasto.

Tworzymy nowy, wielokanałowy sposób kontaktowania się z naszymi mieszkańcami obejmujący infolinię, a w niedalekiej przyszłości także portal internetowy i aplikację mobilną. Wraz z Krakowskim Centrum Kontaktu powstaje również ogromna baza wiedzy na tematy miejskie i nowa ścieżka informowania mieszkańców o wielu sprawach. Tego typu systemy sprawdzają się na całym świecie” – podkreśla zastępca prezydenta Krakowa ds. obsługi mieszkańców Bogusław Kośmider.

Podczas pilotażu przeprowadzonego w ostatnim kwartale ubiegłego roku zespół ds. wdrożenia projektu odnotował ponad 22 tys. połączeń odebranych przez konsultantów – w blisko 80 proc. przypadków to pracownicy infolinii udzielili poszukiwanych przez mieszkańców informacji.

W pozostałych przypadkach trzeba było zasięgnąć specjalistycznej wiedzy lub skontaktować się z wydziałem prowadzącym indywidualną sprawę, konieczne więc było przekierowanie na drugą linię, czyli do odpowiedniego pracownika merytorycznego.

Infolinia działa pod numerem 12 616 55 55, a miejscy konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 7.40-15.30.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUchodźcy z Ukrainy korzystają z darmowej rehabilitacji w Chodzieży [Wielkopolanie pomagają Ukrainie – 16.01.2022]
Następny artykułWOŚP 2023. W Gorzowie na licytacji fotel VIP i roczny voucher na imprezy w nowej hali sportowej