E-sklep PGG przez cały 2022 rok odwiedziło prawie 9 milionów nowych użytkowników, a witryna sklepu miała ponad 350 milionów odsłon – podaje Polska Grupa Górnicza S.A.
Rekordowy dzień w e-sklepie PGG
PGG podaje, że według statystyk Google Analitics rekordowy dzień w sklepie internetowym nastąpił 16 sierpnia 2022 roku, kiedy to witryna e-sklepu miała ponad 5,5 miliona odsłon.
Natomiast 7 lipca jednorazowo (około godziny 16.00) do e-sklepu zalogowało się ponad 2 miliony klientów. Z informacji uzyskanych z systemów zabezpieczających przed atakami DDoS – 9 sierpnia do sklepu internetowego logowało się 10 milionów osób.
W tym miejscu warto dodać, że przez długi czas użytkownicy musieli ręcznie odświeżać witrynę sklepu, aby mieć możliwość złożenia zamówienia. W praktyce oznaczało to, że jeden użytkownik, “polując” na węgiel, mógł wygenerować nawet kilkaset odsłon dziennie.
2200% – o tyle wzrosła liczba użytkowników e-sklepu PGG
Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad 1 milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tysięcy osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG S.A. jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).
W porównaniu do roku 2021, w 2022 roku liczba użytkowników przyrosła o 1000 procent, o odsłon o 2200 procent.
W całym 2021 roku w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 roku, najbardziej w grudniu.
źródło: PGG, oprac. ż
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS