A A+ A++

Zgodnie z informacjami przytoczonymi przez RMF FM projekt pojazdu elektrycznego był rozwijany w Lotosie równolegle do projektu Polskiego Samochodu Elektrycznego „Izera”. Jego zakończenie nastąpiło wraz z końcem rządów wiceprezesa Marcina Jastrzębskiego w państwowej spółce. Trzyosobowa komisja, w skład której wszedł Jastrzębski, zaprosiła trzy podmioty do składania ofert. Jednym z nich był amerykański Electric Power Research Institute (EPRI) stacjonujący w jednym z budynków biurowych w Waszyngtonie (Stany Zjednoczone).

Nowe radiowozy wymusiły szkolenia policjantów

Spółkę ArtTech zaproponowało EPRI. Co ciekawe polska spółka uczestniczyła w projekcie mimo dwukrotnych negatywnych rekomendacji działu Lotosu zajmującego się ochroną infrastruktury krytycznej oraz negatywnej rekomendacji prawnej. Pierwsza część prac poświęcona analizom biznesowym (drugi zakładał projekt samochodu) miała kosztować Lotos 7,2 miliona dolarów, czyli ok. 31,4 miliona złotych. Konsorcjum nie wywiązało si … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSentymentalna podróż do przeszłości
Następny artykułSteam, Epic Games Store – 4 darmowe gry na 14 stycznia 2023 roku