A A+ A++

Raptem wczoraj informowaliśmy Was o premierowym zwiastunie gry Dead Space Remake, jednej z pierwszych dużych produkcji które pojawią się na rynku w 2023 roku. Za pełnoprawne odświeżenie kultowej produkcji odpowiada studio EA Motive, które w ostatnich tygodniach chętnie opowiadało o kolejnych etapach produkcji. Na niecałe dwa tygodnie przed premierą otrzymaliśmy szereg konkretów dotyczących technicznych aspektów Dead Space. Poznaliśmy wymagania sprzętowe dla PC oraz tryby obrazu na konsolach.

Twórcy ze studia EA Motive potwierdzili w końcu szczegóły techniczne gry Dead Space Remake, zarówno na PC jak i konsolach obecnej generacji.

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC [1]

Dead Space Remake – premierowy zwiastun daje nam przedsmak klasycznej historii w nowym wydaniu

Twórcy ze studia EA Motive opublikowali minimalne oraz rekomendowane wymagania sprzętowe dla gry Dead Space. Niestety nie zdradzono do jakiej rozdzielczości, detali i płynności obrazu zostały one przygotowane. Niemniej nie da się nie zauważyć, że do najniższych one nie należą. Już w minimalnym zestawie mamy 6-rdzeniowe procesory oraz karty graficzne NVIDIA GeForce GTX 1070 oraz AMD Radeon RX 5700. W przypadku zalecanych mamy już mocne, 6-rdzeniowe i 12-wątkowe jednostki tj. Intel Core i5-11600K oraz AMD Ryzen 5 5600X. W przypadku kart półka podskoczyła dużo wyżej – do GeForce RTX 2070 oraz Radeon RX 6700 XT.

  Minimalne wymagania Rekomendowane wymagania
Procesor Intel Core i5-8600
AMD Ryzen 5 2600X
Intel Core i5-11600K
AMD Ryzen 5 5600X
Karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 1070
AMD Radeon RX 5700
NVIDIA GeForce RTX 2070
AMD Radeon RX 6700 XT
Pamięć 16 GB RAM 16 GB RAM
Miejsce na dysku 50 GB (rekomendowany SSD SATA) 50 GB (rekomendowany SSD PCIe)
System Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Biblioteki DirectX 12 DirectX 12

Hogwarts Legacy z nowymi wymaganiami sprzętowymi PC. Do najwyższych ustawień może się przydać GeForce RTX 3090 Ti

Potwierdzono również, że gra będzie obsługiwać Ray Tracing. Dla graczy PlayStation 5 oraz Xbox Series X przygotowano dwa tryby obrazu, tak więc raczej każdy będzie tutaj zadowolony. W trybie Quality (jakość obrazu) rozgrywka odbędzie się w natywnej rozdzielczości 4K i w 30 klatkach na sekundę. Tryb Quality będzie miał ponadto aktywny Ray Tracing. Drugi tryb to Performance, gdzie gra renderowana będzie w 1440p i przy stałych 60 klatkach na sekundę. Ray Tracing będzie nieobecny w tym trybie. Obstawiamy, że na Xbox Series S dostępny będzie wyłącznie ten drugi tryb, jednak nie mamy pewności czy w takiej samej formie (1440p/60 FPS).

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC [2]

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC [3]

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC [4]

Dead Space otrzyma na konsolach tryby Quality oraz Performance. Poznaliśmy wymagania sprzętowe wersji PC [5]

Źródło: EA Motive

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMŚ piłkarzy ręcznych. Słowenia drugim rywalem biało-czerwonych [ZAPOWIEDŹ]
Następny artykułNIELEGALNIE ZATRUDNIENI OBCOKRAJOWCY W 2022 ROKU NA WARMII I MAZURACH