“Doktor Google” przestał wystarczać. Do walki o uwagę pacjentów ruszyli influencerzy medyczni – z reguły są oni lekarzami lub wykonują inne zawody medyczne.
“Lekarze używają Instagrama i Facebooka nie tylko po to, by budować swój wizerunek, ale także by walczyć z powszechną w dziedzinie zdrowia dezinformacją oraz edukować pacjentów i młodych lekarzy za pomocą inspirujących zdjęć, filmów, relacji. Jednym z nowych trendów marketingowych w medycynie jest wzrost roli opinii oraz materiałów zza kulis i relacji live, w których influencerzy angażują ludzi we własną praktykę zawodową. Nie ma tu skrótów, ani profesjonalnego montażu, jest za to budowanie więzi i relacji z własnymi obserwatorami” – czytamy w raporcie “Medycyna z Instagrama – najnowszy raport o influencerach medycznych”, który przygotowały firmy Procontent Communication i Sotrender.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS