Capcom podzielił się konkretami dotyczącymi debiutu Monster Hunter Rise. Pozycja w przyszłym tygodniu zostanie udostępniona na nowych platformach oraz w Xbox Game Pass, więc deweloperzy rozwiewają pewne wątpliwości.
Monster Hunter Rise zadebiutowało na Nintendo Switchu w 2021 roku, zgarniając noty na poziomie 88%. Produkcja została szczególnie doceniona za skalę, dynamiczne pojedynki oraz odświeżenie rozgrywki dzięki opracowaniu nowych elementów. W następnej kolejności Japończycy wrzucili tytuł na komputery osobiste, a po miesiącach cierpliwości pozytywnych doniesień doczekali się także użytkownicy sprzętów Sony i Microsoftu.
Studio już wcześniej informowało, że Monster Hunter Rise zadziała w rozdzielczości 1080p przy 120 klatkach na sekundę na PlayStation 5 i Xboksie Series X, lecz nie zdradziło, jak będzie prezentować się jakość rozgrywki na konsolach poprzedniej generacji.
Tydzień przed premierą Capcom opublikował grafikę, która potwierdza wszystkie szczegóły. Zgodnie z poniższymi wiadomościami na PS4 oraz Xboksach One (w tym One S) zagramy w rozdzielczości 1920×1080, natomiast użytkownicy PS4 Pro i Xbox One X podejmą się pokonywania bestii w rozdzielczości 3840×2160.
„Nie możecie się doczekać premiery #MHRise na Xbox Series X|S, Xbox One, Windows, Game Pass, PS5 i PS4? Przeczytajcie poniższą wiadomość, aby uzyskać przydatne informacje przed premierą 20 stycznia!”
Excited for the launch of #MHRise on Xbox Series X|S, Xbox One, Windows, Game Pass, PS5, and PS4? Read on below for some helpful info ahead of release on Jan 20! pic.twitter.com/553p11gqbk
— Monster Hunter (@monsterhunter) January 13, 2023
Twórcy zadbali także o opcję przenoszenia stanów rozgrywki z PS4 na PS5, a gracze na Xboksach Series X|S, Xboksie One oraz komputerach osobistych mogą swobodnie przeżywać przygodę na różnych urządzeniach. Ekipa nie zaoferowała jednak opcji cross-save.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS