A A+ A++

PEKIN, 12 stycznia 2023 r. /PRNewswire/ — Xu Ming, wiceprezes wyższego szczebla SANY Group („SANY”), przedsiębiorstwo zajmujące czołową pozycję w przemyśle produkcji urządzeń najwyższej klasy, wygłosił niedawno przemówienie programowe skierowane do liderów branży w niemieckim Monachium, podkreślając trzy kluczowe czynniki sukcesu spółki SANY: wzrost napędzany przez innowacje, nacisk na efektywność kosztową projektów (co daje przewagę konkurencyjną na rynku globalnym) oraz obsługę ukierunkowaną na klienta.

W swoim przemówieniu Xu podkreślił sukcesy, jakie spółka SANY odniosła w ostatnich latach, m.in. 330-krotny wzrost w ostatnim dwudziestoleciu, wpisanie na listę Forbes Global 2000, budowę dwóch „fabryk latarni” oficjalnie certyfikowanych przez sieć Global Lighthouse Network Światowego Forum Ekonomicznego (obecnie są to jedyne dwie takie fabryki w światowym przemyśle ciężkim) oraz miano jednego z najlepszych pięciu chińskich i 80 światowych przedsiębiorstw innowacyjnych. Następnie Xu wskazał jeden z głównych powodów tego sukcesu – silna wiara kierownictwa w innowacyjność oraz ciągłe inwestycje spółki w badania i rozwój, m.in. w nowoczesny ośrodek B+R SANY Global Construction Machinery R&D Center w chińskim Kunshan, który otwarto w styczniu 2022 r.

Do globalnych klientów i partnerów biznesowych SANY Xu skierował jasny komunikat, że zajmowanie pozycji światowej klasy marki premium wymaga jakości produktów sprawdzonych na rynku i w czasie oraz cen przystępnych dla jak największej liczby klientów.

„Najlepszy współczynnik jakości do ceny jest najważniejszym elementem naszej przewagi konkurencyjnej – powiedział Xu. – Pomagamy klientom zaoszczędzić co najmniej 30% kosztów operacyjnych”.

W odniesieniu do wyzwań związanych ze zmiennym globalnym otoczeniem gospodarczym w erze postpandemicznej Xu powiedział: „Kryzysy często niosą ze sobą liczne możliwości i wyzwania. Patrzenie na kryzys przez pryzmat sumy zerowej prowadzi do tego, że ostateczny bilans będzie zerowy. Akceptacja rzeczywistości i dokonanie zmian jest strategią zwycięzcy. Czemu mielibyśmy być przegranymi, a nie zwycięzcami?”

Jeśli chodzi o zrównoważony i stały rozwój, Xu obiecał, że SANY zawsze będzie traktować obsługę serwisową jako najwyższy priorytet w tworzeniu maksymalnej wartości dla klientów: „Klienci SANY nie powinni nigdy martwić się o serwis czy dostępność sprzętu. Cały nasz sprzęt musi być objęty odpowiednim serwisem i wsparciem”.

W zeszłym roku oprócz regularnej, konwencjonalnej konserwacji maszyn uruchomiono ogólnoświatową kampanię serwisową „Green Action”, która obejmowała bezpłatny remont generalny sprzętu wycofanego i zapomnianego. Xu dodał również, że firma SANY utworzyła 8 regionalnych centrów logistycznych części zamiennych na świecie i jest gotowa, aby realizować pilne potrzeby klientów z całego świata.

Najważniejsze punkty przemówienia Xu można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=_nxT5_mTEl8&t=170s

Wideo – https://mma.prnewswire.com/media/1982386/1.mp4

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1518641/logo_Logo.jpg

Źródło: SANY Group

KONTAKT:

Woody Wu

e-mail: [email protected]

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGdzie i jak pracują unijne pieniądze? W ostatnich latach najwięcej poszło na drogi
Następny artykułTrzy odsłony Cadillaca