W drugą część Kerbal Space Program zagramy za niedługo, bo premiera już 24 lutego. Twórcy nie zostawiają nas jednak z obgryzionymi paznokciami i w trakcie okresu wyczekiwania konsekwentnie wypuszczają kolejne filmy ukazujące, jak idzie produkcja. Dziś dowiedzieliśmy się, że w Kerbal Space Program 2 wykorzystano dźwięki prawdziwej rakiety.
Ekipa KSP 2, wraz z kierownikiem dźwięku Howardem Mostromem, została zaproszona na Florydę, a dokładnie na przylądek Canaveral, do Stacji Sił Powietrznych USA (zaraz obok Kennedy Space Center od NASA). Podróż tę odbyli w słusznym celu, bowiem ludzie odpowiedzialni za sferę audio nadchodzącej wielkimi krokami gry o tworzeniu własnego programu kosmicznego, mieli za zadanie zebrać jak najwięcej próbek dźwiękowych podczas startu rakiety Atlas V.
Dźwięk prawdziwej rakiety w grze kosmicznej? W Kerbal Space Program 2 tak właśnie będzie!
Ekipa z Private Division mogła zajrzeć za kulisy i zwiedzić hangar Starlinera Boeinga, a także dokonać szczegółowego nagrania dźwięku urządzeń, które umożliwiają odbycie lotu w kosmos. W ostatnich miesiącach dowiedzieliśmy się, jak prezentuje się sfera wizualna. Dziś wiemy, że do warstwy audio twórcy podeszli z równie wysoką starannością. Zresztą, sami posłuchajcie.
Jak już wspomnieliśmy na początku, do startu rakiety nazwanej Kerbal Space Program 2 zostało niewiele czasu i wygląda na to, że premiera odbędzie się już 24 lutego bieżącego roku. Gra dostępna będzie do kupienia na wielu platformach – w tym Steam i Epic Games Store.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS