Reklama, która bazuje na trendach, wykorzystuje sztuczną inteligencję i… nieco przeraża. Ryan Reynolds przekonał się, że algorytm potrafi wygenerować dowcipne copy, które równie dobrze mogłoby wyjść spod jego ręki.
Sieć komórkowa Mint Mobile opublikowała w sieci nową reklamę, w której występuje sam współwłaściciel marki, czyli hollywoodzki aktor Ryan Reynolds. Gwiazdor jest znany ze specyficznego poczucia humoru, dlatego nie dziwi fakt, że postanowił przetestować najnowsze narzędzie do tworzenia tekstów, aby przekonać się, czy potrafi wygenerować dowcipny tekst reklamowy.
Aktor zlecił programowi napisanie reklamy dla marki Mint Mobile w stylu samego Ryana Reynoldsa. Poprosił narzędzie o wykorzystanie w copy chociaż jednego żartu, przekleństwa i przypomnienie o świątecznej promocji.
Przypominamy, że ChatGPT to program wykorzystujący przetwarzanie języka naturalnego (NLP) do generowania dialogów tekstowych i symulujących ludzką rozmowę. Jest określany jako narzędzie, które może potencjalnie zrewolucjonizować (lub przynajmniej w jakimś stopniu przejąć) szeroką gamę zadań związanych z tworzeniem tekstów, w tym np. tekstów marketingowych. ChatGPT może również „rozmawiać” np. w czasie obsługi klienta online czy w grach komputerowych.
You knew it was just a matter of time until we did this (extend the @MintMobile savings with @OpenAI, that is). pic.twitter.com/uf2jblpG2j
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) January 10, 2023
Wielu marketerów twierdzi, że AI będzie przełomem w ich branży – więcej na ten temat przeczytacie w naszych podsumowaniach roku, gdzie eksperci wypowiadają się również na temat trendów na 2023 rok.
Strategia na przełomie 2022/2023
Media na przełomie 2022/2023
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS