Bosch Service Dariusz Pawlik jest to firma, która powstała z połączenia pasji do motoryzacji, precyzji, dokładności oraz bogatego doświadczenia zdobytego w trakcie długoletniej współpracy i wielu szkoleń. Głównym profilem działalności naszego serwisu jest diagnostyka, sprzedaż oraz regeneracja i czyszczenie turbin.
Regeneracja turbosprężarek jest to proces, który w pewnym zakresie jest podobny do wymiany, jednakże znacząco od siebie owe procesy się różnią. W procesie regeneracji turbo mamy do czynienia z zupełnym rozebraniem podzespołu, wyczyszczeniem każdego z elementów z powstałych zabrudzeń oraz smarów. W dalszej kolejności dokonujemy oględzin części turbo i wymieniamy te elementy, które tego wymagają. W odniesieniu do pozostałych części, których wymiana nie jest konieczna, dokonywana jest tylko usługa toczenia oraz dopasowywania, aby turbosprężarki była w pełni szczelna i aby nadal mogła służyć bez zarzutu. Mimo tego, że proces regeneracji turbiny nie jest skomplikowany, to wymaga wykonania różnych podocznych działań, które zwykle zajmują fachowcom około 1-2 dni roboczych. Nowoczesny sprzęt pozwala naszym serwisantom szybko i skutecznie wykonać naprawę niemal każdej turbosprężarki, której stan techniczny uniemożliwia jej dalszą eksploatację. Regeneracja podzespołów powinna odbywać się w specjalistycznych warunkach i z użyciem oryginalnych części. Aby regeneracja turbo przebiegła sprawnie i bez utrudnień, powinniśmy zadbać o odpowiednie warunki do przeprowadzenia procesów. Większość etapów tej usługi powinna się odbywać z dbałością o czystość stanowisk, jak i samych części. Krótki czas regeneracji turbo jest niezwykle istotny, ponieważ demontaż podzespołu z samochodu uniemożliwia jego użytkowanie.
Nasi serwisanci przywracają sprawność turbosprężarkom dzięki dokładnej diagnostyce stanu technicznego, oczyszczaniu jej elementów, wymianie komponentów oraz kontroli jakości. Warto wiedzieć, że regeneracja turbiny jest konieczna wtedy, gdy ich stan techniczny uniemożliwia dalsze użytkowania samochodu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS