A A+ A++

Udostępnij!

Przez ostatnie godziny pasażerowie mieli spory problem z zakupem biletów w aplikacji Polregio. Informujemy, że zakup biletów jest ponownie możliwy przez wszystkie systemy sprzedażowe – stronę polregio.pl, aplikację POLREGIO oraz serwisy naszych partnerów. Usterka została naprawiona. Przepraszamy za utrudnienia – zawiadamia przewoźnik.

W sobotę pasażerowie, którzy chcieli skorzystać z zakupu biletów przez aplikacji odeszli z kwitkiem. Z powodów technicznych taka operacja nie była możliwa. Podróżni byli proszeni o zakup biletów u konduktora bądź w kasach biletowych.

Ponadto Polregio informuje, że od 1 stycznia 2023 r. zmienia się dotychczasowy numer telefonu infolinii POLREGIO. Szczegóły na temat rozkładu jazdy oraz oferty POLREGIO będzie można uzyskać pod numerem 📞

22 474 00 44 – koszt połączenia według taryfy operatora. Informacja telefoniczna pozostaje dostępna dla Podróżnych całą dobę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSezon rozpoczęty. Studniówka Zamoya. Tak się bawili maturzyści z II LO w Lublinie
Następny artykuł31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już 29 stycznia. Rzeczniczka WOŚP: ostatni moment przygotowań