Atomic Heart to kolejna produkcja, która zadebiutuje na konsolach dwóch generacji, ale podobno tym razem nie musimy się obawiać o jakość gry na PlayStation 4 i Xboksie One. Twórcy zajęli się solidną optymalizacją, by każdy gracz mógł dobrze się bawić.
Twórcy Atomic Heart odliczają do premiery rozwijanej od wielu lat produkcji. W ostatnim wywiadzie studio potwierdziło, że od lat nie znajduje się już na terenie Rosji, a kontynuacja rozmowy przynosi nam następną bardzo dobrą wiadomość.
Redakcja Wccftech opublikowała drugą część dyskusji, w której Robert Bagratuni (założyciel i reżyser z Mundfish) potwierdza, że deweloperzy przyłożyli się do optymalizacji również na konsolach poprzedniej generacji:
„Oczywiście, dokonaliśmy niesamowitej optymalizacji i dosłownie rozpruwaliśmy silnik otwieraczem do puszek, aby gra mogła w pełni wykorzystać wszystkie możliwe rdzenie procesora na wszystkich platformach”.
Deweloperzy zajęli się dopracowaniem wielu elementów kodu i choć było to spore wyzwanie, to jednak zdaniem Roberta Bagratuniego „warto było to zrobić”.
Są to naprawdę ciekawe słowa biorąc pod uwagę, że wcześniej pojawiły się niepokojące informacje dotyczące optymalizacji gry. Możemy jednak mieć nadzieję, że Atomic Heart zaoferuje naprawdę dobrą jakość i pozycja od dnia premiery nie zawiedzie graczy, którzy od lat czekają na ten tytuł.
Robert Bagratuni potwierdził również implementację NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 2 w Atomic Heart.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS