Smaki, które pokochała Polska i emocje, które są bliskie każdemu z nas
Firma przez 30 lat wrosła w Polskę, przede wszystkim dzięki smakom, które pokochali lokalni konsumenci. Kto nie stracił głowy dla Delicji produkowanych w Płońsku albo nie miał przynajmniej raz ochoty na cieszyńskie Prince Polo, czy ciasteczka San z Jarosławia? Mondelez to jednak nie tylko znane wszystkim tradycyjne produkty. To także nowości, które przebojem weszły na polski rynek. Jak Milka Oreo, będąca numerem jeden wśród czekolad w Polsce, pyszna czekolada Toblerone, która do niedawna była dostępna tylko za granicą, a dziś jest już w wielu polskich domach czy też Secret Box od Milki, który uwielbiają młodsi konsumenci.
– Uwielbiany przez konsumentów smak to nie jedyne pozytywne skojarzenie z markami z portfolio Mondelez Polska. To także pozytywne emocje i realne wsparcie ważnych społecznie inicjatyw, dzięki kampaniom idealnie wpisującym się w lokalną rzeczywistość. Wystarczy wspomnieć o współpracy Milki z polską kadrą skoczków narciarskich, akcji Razem dla Tatr, czy Moje miasto się przytula, a także kampanii Czas Delikatności, w ramach której marka wsparła trzy fundacje. Nasze przekąski to coś więcej niż tylko źródło pożywienia i przyjemności, to także akcje budujące więzi społeczne i inspiracja do podejmowania działań, które mają pozytywny wpływ na otoczenie — mówi Marcin Dobrock, Dyrektor Zarządzający Mondelez Polska i Kraje Bałtyckie.
Światowej klasy eksperci i nowoczesne technologie, które pozwalają na więcej
Mondelez to przede wszystkim wysoka jakość produkowanych przekąsek, które doskonale odpowiadają na trendy i potrzeby konsumentów. Jest to możliwe dzięki wyjątkowym ośrodkom badawczo-rozwojowym firmy i światowej klasy specjalistom. Jedno z takich globalnych Centrów R&D ulokowane jest w Bielanach Wrocławskich. To właśnie tu powstają nowe warianty czekolad Milka czy ciastek Oreo, a także produkty z kategorii cukierków oraz słynnych gum Halls, Hollywood i Stimorol. Ośrodek umożliwia opracowanie od A do Z nowych, rozpoznawalnych na całym świecie przekąsek — to właśnie tutaj bada się potrzeby konsumentów, by następnie przełożyć je na innowacje w zakresie produktów i procesów ich wytwarzania, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości, ochrony środowiska i zgodności z regulacjami prawnymi. To we wrocławskim Centrum swój początek miały takie nowości jak krem czekoladowy Milka S … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS