Jaki był rok 2022? Żmudny. Więcej – ekstremalnie ciężki. punktu widzenia całej branży alkoholowej, pod względem sprzedaży zrealizowaliśmy 40 proc. planu. Dużo? Patrząc na okoliczności, zdecydowanie tak – mówi Janusz Palikot, producent piw kraftowych i alkoholi wysokoprocentowych.
Jako pierwszy człowiek w Polsce w branży alkoholowej postawił pan na akcje crowdfundingowe. Przedstawia pan pomysł i na jego realizację zbiera środki w sieci, oferując akcjonariuszom zysk. Miało być 10 proc. w skali roku, co znacznie przebijało lokaty w banku. Ale przyszła 17-procentowa inflacja.
– Ufff… Rok 2022 był strasznie żmudny, chyba najcięższy, od kiedy przed trzydziestu kilku laty wszedłem do biznesu.
Oprócz inflacji, za którą w dużej mierze odpowiada prezes Narodowego Banku Polskiego, osoba na tym stanowisku skrajnie niekompetentna, w gospodarce wciąż odczuwamy skutki covidu i przerwania łańcucha dostaw produktów z Chin niemal dla wszystkich sektorów produkcji. A żeby tego wszystkiego było mało, Putin napadł na Ukrainę.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS