A A+ A++

Biuro Ruchu Drogowego KGP wspólnie z firmą Neptis S.A. – operatorem komunikatora Yanosik, od 30 grudnia 2022 r. do 15 stycznia 2023 r. będzie prowadziło akcję informacyjno-edukacyjną pn. „Myśl Trzeźwo”. Termin działań został nieprzypadkowo wybrany w okresie Sylwestra i karnawału, albowiem będzie to czas spotkań towarzyskich, podczas których spożywany jest alkohol.

Celem działań jest uświadamianie kierowcom:

  • skutków prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu – ryzyko spowodowania wypadku drogowego bądź kolizji,
  • odpowiedzialności karnej za kierowanie pojazdem pod wpływem alkoholu,
  • obecności alkoholu w organizmie kierującego mimo, że spożywał go poprzedniego dnia,
  • potrzeby sprawdzenia zawartości alkoholu w organizmie – badanie można wykonać w jednostkach Policji. 

Każdy kierowca prowadząc pojazd pod wpływem alkoholu jest potencjalnym zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego. Jeśli więc zdecydujemy się pojechać na zabawę Sylwestrową czy karnawałową zawczasu pomyślmy jak bezpiecznie wrócić do domu.

Przesłanie akcji „Myśl Trzeźwo” będzie promowane na stronach internetowych, w mediach społecznościowych oraz w aplikacji Yanosik, która udostępni kierowcom materiały edukacyjne dotyczące konsekwencji prawnych kierowania pojazdem pod wpływem alkoholu, opracowane w formie quizu.

Działania będą wspierane emisją spotu przez firmę Screen Network, na ekranach LED rozlokowanych na terenie całego kraju.

BRD KGP

Film Myśl trzeżwo spot

Opis filmu: Myśl trzeżwo spot

Pobierz plik Myśl trzeżwo spot (format mp4 – rozmiar 2.78 MB)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPożar w Instytucie Żywienia. “Zapaliła się aparatura pomiarowa”
Następny artykułPolicja Ostrowiec Świętokrzyski: 28-latek odpowie za uszkodzenie samochodu