Ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN dzięki projektom sponsoringowym od stycznia do października 2022 roku wyniósł 859 mln zł. Nakłady finansowe firmy na sport i kulturę, w porównaniu z 2015 r. wzrosły o 180 proc. zaś liczba indywidualnych umów ze sportowcami wzrosła w tym czasie z 13 do 90, z klubami sportowymi – z 12 do ponad 70, związkami sportowymi z 2 do 11.
Agata Pniewska dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN ORLEN zaznacza, że 2022 rok był doskonały dla Grupy ORLEN nie tylko pod względem wyników sportowych polskich sportowców, ale też był rokiem wielkich przejęć biznesowych spółek, które są bardzo aktywne na polu sponsoringowym.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS