Ankieterzy z Narodowego Funduszu Zdrowia mogą zadzwonić do mieszkańców Opola w celu opinii na temat jakości pomocy udzielanej w poradniach specjalistycznych. – Opinia pacjenta na temat warunków pomocy udzielanej w placówkach leczniczych jest dla nas bardzo ważna – mówi Barbara Pawlos, rzeczniczka opolskiego oddziału NFZ.
Program rozpoczął się 15 grudnia i potrwa co najmniej przez 3 miesiące. Udział w ankiecie jest dobrowolny i anonimowy.
– Akcja może potrwać dłużej, zależy nam na frekwencji ankietowanych, ponieważ chcemy, aby była jak najbardziej reprezentatywna. Chcemy w ten sposób monitorować jakość i dostępność do świadczeń w województwie opolskim. Bardzo ważna jest dla nas opinia pacjenta na temat warunków udzielonej im pomocy w placówkach leczniczych – mówi Barbara Pawlos, rzeczniczka opolskiego oddziału NFZ.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS