Według badania 95 proc. korzystających obecnie ze sklepów online robiło to już wcześniej, jednak 40 proc. badanych kupuje obecnie częściej lub nawet znacznie częściej niż przed pandemią, a 5 proc. deklaruje wręcz, że zakupy online zaczęło robić dopiero po jej wybuchu.
Najczęściej zakupy w sieci robimy 2-3 razy w miesiącu (blisko 40 proc.), ale równie liczni są klienci kupujący tak raz albo kilka razy w tygodniu. Podobnie planują zrobić zakupy świąteczne – czytamy.
Z badania wynika, że prezenty na zbliżające się święta Bożego Narodzenia kupowane będą w większości w internecie – 93 proc. badanych planuje kupić jakieś świąteczne upominki. Dla 70 proc. uczestników badania będzie to jedyny lub główny kanał zakupów. 23 proc. pytanych większość upominków kupi w sklepach stacjonarnych, a 7 proc. chce robić zakupy świąteczne tylko w tradycyjnych sklepach.
zobacz także:
Badanie wskazuje, że tegoroczne zakupy świąteczne będą bardziej oszczędne niż przed rokiem dla 38 proc., dla 45 proc. będą takie same, dla 17 proc. większe.
Wy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS