Dom Książki i Poznańskie Słowiki to największe neony, nad którym pracuje właśnie Piotr Heinze i jego zespół. W pracowni na montaż czekają też trzy inne, które powstały za pieniądze urzędu miasta. To nagroda dla autorów projektów w konkursie na neony dla odnowionego centrum miasta.
Piotr Heinze neonami zajmuje się od 57 lat. W tym czasie brał udział w tworzeniu ok. 2500 takich świetlnych reklam i dekoracji.
Najwięcej ich powstawało w latach 70. ubiegłego wieku. Większość już nie istnieje, ale moda na neony wróciła, więc te, które ocalały, są remontowane. Powstają też nowe, więc na brak zamówień Heintze nie może narzekać.
Teraz pan Piotr nie jest już właścicielem firmy Reklama-Neony, bo przepisał ją na syna, Dariusza Piotra Heinze, który w firmie pracuje od 2008 r. Obaj zgodnie ze sobą współdziałają, choć wiele czasu nie potrzeba, by zauważyć, że Piotr senior z trudem oddaje juniorowi stery.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS