A A+ A++

Martyna Solińska została awansowana na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji 38Content Communication na początku października 2024 roku. W nowej roli będzie odpowiedzialna za codzienne zarządzanie agencją, rozwijanie zespołu i jego kompetencji, a także za eksplorowanie nowych kierunków biznesowych. Przed objęciem tej funkcji, pełniła obowiązki Dyrektora Strategii, gdzie odpowiadała za strategiczne i doradcze działania agencji.

Od momentu założenia 38Content Communication, kluczowe wartości agencji to rozwój, wzajemny szacunek, zrozumienie i realizacja potrzeb klientów, a także dążenie do działań, które przynoszą korzyści zarówno organizacji, jak i jej partnerom. Katarzyna Życińska, CEO agencji, wyraziła dumę z tego, że mogła budować zespół, który przez lata rozwijał te wartości, w dużej mierze dzięki współpracy z Martyną Solińską. Według Życińskiej, Martyna przez ostatnie lata inspirowała cały zespół swoją inteligencją, zaangażowaniem i umiejętnością motywowania innych, co nadal będzie kontynuowała na nowym stanowisku. Jest przekonana, że rozwój 38Content Communication oraz ich wspólna wizja działań komunikacyjnych pozostaną priorytetem Martyny. Jej kreatywność, profesjonalizm i determinacja pomogą nie tylko osiągnąć założone cele, ale także wprowadzić innowacyjne rozwiązania, które umocnią pozycję agencji na rynku.

38Content Communication, założona w 2010 roku, jest zarządzana przez Katarzynę Życińską, Zbigniewa Badziaka i Grzegorza Jarosza. Agencja specjalizuje się w tworzeniu strategii oraz realizacji działań z zakresu PR korporacyjnego, brandowego, produktowego, ESG, jak również zintegrowanych kampanii contentowych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZałóż swój biznes – to idealny czas na start
Następny artykułNiemiecka sieć Mix Markt otworzyła sklep w Sosnowcu. Konkurencja dla Biedronki i Lidla