Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.
Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez Kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych.
Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.
Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureatów. Członkowie Kapituły spotkali się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kryteriami były także: osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły, będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.
Więcej informacji na stronie konkursu
NOMINOWANI 2022
e-Commerce B2B
- Tomasz Kołton, Współwłaściciel Pol-Poż.pl
- Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG
Dom i Ogród
- Jarosław Stępień, Dyrektor e-Commerce KLER
- Edyta Winkel, Dyrektor e-Commerce JURGA
Fashion
- Joanna Kwiatkowska, Vice CEO KUBOTA
- Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor e-Commerce TATUUM
- Marzena Pawłowska, CEO & Dyrektor e-Commerce PHU Zyzio & Zuzia
- Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i e-Commerce LANCERTO
- Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i marketingu MODIVO
FMCG
- Adam Jankowiak, Sales & Marketing Director Chocolissimo
- Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG BEE.pl
- Łukasz Smoliński, Prezes Zarządu DESEO
Sport / Hobby / Turystyka
- Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
- Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL
Tech / RTV / AGD
- Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce LANTRE
- Piotr Wieruszewski, Prezes Zarządu SC ELECTRONICS
Cross-border
- Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
- Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL
Innowacje
- Rafał Czernik, Członek Zarządu Allegro Pay, Allegro
- Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC
Long Term Cooperation
- Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze “LOT”
- Mariusz Serafin, e-Commerce Director LANCERTO
- Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu, Członek Zarządu ANSWEAR.COM
Omnichannel
- Jakub Gierszyński, E-commerce Sales Director Sephora
- Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC
- Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail MODIVO
- Łukasz Wiktor, Dyrektor Departamentu Omnichannel mBank SA
Najlepszy zespół e-commerce B2B
- SIG
- TIM S.A.
Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)
- TuZwierzaki.pl
- Visciola Fashion
Najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)
- Allegro
- Answear.com
- CCC
- EMPIK
- MODIVO
- Polskie Linie Lotnicze LOT
- Sephora
Partnerami Głównymi Konkursu są Adyen, Allegro, Apifonica, Devire oraz Przelewy24. Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS