Do mieszkańca powiatu brzeskiego zadzwonił mężczyzna, podając się za przedstawiciela banku, w którym 36-latek ulokował swoje pieniądze. Nakłonił go do wyczyszczenia własnego konta.
Oszust poinformował 36-latka, że ktoś próbował przelać z jego konta 900 zł, po czym kilkukrotnie wpisał zły kod autoryzacyjny. By oszczędności zgromadzone na jego koncie nie trafiły na rachunek oszusta, polecił zainstalować aplikację, dzięki której będzie mógł przelać pieniądze na bezpieczne konto.
36-latek w trakcie rozmowy telefonicznej wykonał wszystkie polecenia, w trzech transzach przelewając swoje pieniądze na wskazane rachunki. Kiedy oszust zakończył rozmowę, mężczyzna otrzymał wiadomość, że na jego koncie nie ma środków i zostało ono zablokowane.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS