A A+ A++

  • Przypominamy o zbliżającym się terminie składania wniosków o zwrot kaucji za urządzenia viaBOX (OBU) oraz środków z umów zawartych w systemie viaTOLL.
  • Dyspozycję zwrotu środków pozostałych w wygaszonym systemie viaTOLL można złożyć do 30 września 2022 r.

Użytkownicy systemu viaTOLL mogą składać wnioski o zwrot kaucji lub sald (albo ich przeksięgowanie) w ciągu 12 miesięcy liczonych od 30 września 2021 r. Termin ten wynika z art. 12 ustawy z 6 maja 2020 roku o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020 r. poz. 1087 ze zm.) i upływa 30 września 2022 r.

W przypadku braku wniosku, po tym dniu wszystkie środki pozostałe na kontach w systemie viaTOLL oraz kaucje za urządzenia zostaną przekazane do Krajowego Funduszu Drogowego.

Jeżeli chcesz odzyskać zwrot kaucji za urządzenie lub środki z salda umowy viaTOLL na konto bankowe:

  • prześlij podpisany formularz(plik PDF; 532 KB)reklamacyjny oraz zdjęcie OBU obrazujące jego kod kreskowy na adres [email protected], aby uzyskać zwrot kaucji za urządzenie. Na jednym formularzu możesz dopisać dowolną liczbę urządzeń
  • prześlij podpisany formularz (plik PDF; 532 KB) reklamacyjny na adres [email protected] dyspozycją zwrotu środków znajdujących się na umowie viaTOLL na wskazany rachunek bankowy
  • złóż dyspozycję zwrotu salda lub kaucji w swoim Internetowym Koncie Klienta w zakładce „Komunikaty” i dołącz zdjęcia urządzeń pokładowych

Jeżeli chcesz przeksięgować środki z konta viaTOLL na konto rozliczeniowe w systemie e-TOLL (musisz już posiadać konto w e-TOLL):

lub

  • złóż bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta (MOK) e-TOLL dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularz (plik PDF; 360 KB)przeksięgowania środków z viaTOLL do e-TOLL

W MOK e-TOLL nie można zwrócić OBU w celu odzyskania kaucji.

Więcej informacji na stronie https://etoll.gov.pl/ciezarowe/rejestracja-w-e-toll/jak-wyrejestrowac-sie-z-viatoll/

Infolinia dla użytkowników

Informacje dotyczące zasad zwrotu środków z wygaszonego systemu viaTOLL można uzyskać w całodobowym Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta e-TOLL. Kontakt z infolinią:

  • 800 101 101 – numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce,
  • +48 22 521 10 10 – numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Pytania można również zadać korzystając z elektronicznego formularza na stronie etoll.gov.pl.

Katarzyna Orlikowska-Maliszewska IAS w Bydgoszczy

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJest nowy ranking najpopularniejszych imion dla dzieci. U dziewczynek nowa liderka
Następny artykułMZ przedłuży realizację pilotażu rehabilitacji leczniczej po przebytym COVID-19