Władze FC Barcelony starają się podjąć działania, które pozwolą klubowi wydostać się z poważnego dołka finansowego, w jakim klub znajduje się od dłuższego czasu. Prezes Joan Laporta działa nad poprawą stanu ekonomicznego Barcy, który został mocno nadszarpnięty pod wodzą poprzedniego zarządu, z Josepem Marią Bartomeu na czele.
Wielkie pieniądze dla Barcy
Jednym z najważniejszych elementów wychodzenia na prostą jest umowa sponsorska ze Spotify. Dziennikarze hiszpańskiej stacji RAC1 przekazali, że jeśli nie wydarzy się nic nieoczekiwanego, szwedzki serwis strumieniowy oferujący dostęp do muzyki i podcastów niebawem powinien zostać jednym z głównych sponsorów “Dumy Katalonii”.
Pierwsze szczegółowe informacje na temat umowy pomiędzy oboma stronami sugerowały, że FC Barcelona i Spotify mogą nawiązać 5-letnią współpracę, której wartość wyniesie 340 milionów euro. Teraz jednak RAC1 twierdzi, że porozumienie zostanie zawarte na okres trzech lat, dzięki czemu klub zarobi 280 milionów euro.
Logo Spotify pojawi się na koszulkach
Na skutek podpisania umowy logo serwisu strumieniowego pojawi się na froncie koszulek męskiego i żeńskiego zespołu, a także na trykotach treningowych. Zastąpi ono nazwę firmy Rakuten, w przypadku której kontrakt wygasa w tym sezonie. Dodatkowo Spotify będzie mieć prawo do nazewnictwa stadionu Camp Nou na okres trzech lat.
FC Barcelona nie jest pierwszym klubem, o którym w ostatnim czasie wspominano w kontekście nawiązania współpracy ze Spotify. Wcześniej media twierdziły, że trwają rozmowy na temat chęci przejęcia kontroli w Arsenalu. Ostatecznie nic jednak z tego nie wyszło.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS