A A+ A++

Amedeo korzystała dotychczas z floty dużych airbusów (A330, A350, A380) i boeingów (B747, B777), teraz jest zainteresowana 19-osobowymi maszynami transportu regionalnego ERA (Electric Regional Aircraft), które nie były jeszcze w powietrzu, a są w trakcie powstawania — informuje dziennik „La Tribune”. Pierwszy lot przewidziano w 2024 r., a podjęcie pracy w 2027 r.

Prototyp pokazano w marcu. ERA o wadze 8 ton może być wykorzystywany w różny sposób, przede wszystkim w lotach do 400 km z napędem wyłącznie elektrycznym. W dłuższych, od 400 do 800 km będzie wykorzystywany napęd z turbogeneratora, który zmniejszy o 80 proc. emisję spalin — wyjaśnił podczas pokazu szef firmy, Jérémy Caussade.

– Naszymi klientami będą linie lotnicze, operatorzy taksówek powietrznych, duże firmy logistyczne. Wstępne zamówienie Amedeo, znanej dużej firmy, jest prawdziwym sygnałem uruchamiającym produkcję naszego samolotu. Pozwoli nam też zyskać nowych klientów i środki finansowe na przyspieszenie prac — powiedział teraz dziennikowi.

Aura Aero jest już w kontakcie z kilkunastoma potencjalnymi klientami. Firma liczy się też z koniecznością … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejna wygrana Puszczy Niepołomice
Następny artykułLewandowski gra w Lidze Mistrzów! Bayern niespodziewanie osłabiony [LIVE]