To niesamowite, jak wielkie poruszenie może wywołać sama tylko zapowiedź hitu. Pierwsza z nich miała swoją premierę w przerwie reklamowej w trakcie Super Bowl, jednej z najpopularniejszych imprez masowych w Stanach Zjednoczonych, czyli finałowym meczu o mistrzostwo w futbolu amerykańskim. Emisja spotu w tak dogodnym czasie antenowym kosztowała ponoć nawet 7 mln dol.
Wyświetlony wówczas zwiastun nowości od Marvel Comics trafił potem do internetu, gdzie odtworzono go ponad 365 mln razy. Drugi też “idzie na rekord”. Opublikowano go w sieci wczoraj, gdzie zaledwie w ciągu godziny obejrzano go 2 mln razy. Dziś, po upływie niespełna doby, liczba ta wynosi ponad 20 mln (swoją drogą, pobił też inny rekord – największej liczby przekleństw w trailerze). Kiedy jednak istnieje opcja zatrzymania wideo, można więcej dostrzec. I tak właśnie stało się w tym przypadku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowość od MCU: “Deadpool i Wolverine”. Fanów zaciekawił detal
Jak wyłapały zagraniczne media, w sieci rozgorzała dyskusja na temat zapowiedzi filmu, który bez wątpienia stanie się największym wakacyjnym hitem tego roku. Szczególną uwagę widzów zwrócił kadr, w którym widzimy głównych bohaterów walczących ramię w ramię. Jeden z użytkowników serwisu X (dawniej Twitter) napisał: “To ujęcie Wolverine’a było dziwne, głowa i ciało były nieproporcjonalne (wprowadzili pewne poprawki do CGI i się pomylili)”. “Powiększ twarz Hugh Jackmana, złe CGI [ang. computer-generated imagery, czyli obrazy powstałe jedynie przy użyciu komputera – przyp. aut.] uderza ponownie”, wtórował mu inny.
Przeczytaj też: Marcin Dubiel podpadł Roxie Węgiel. Chodzi o związek z Kevinem
I może faktycznie coś w tym jest: głowa gwiazdora rzeczywiście wygląda na nieproporcjonalnie większą w porównaniu do reszty ciała. Przy pierwszym, dość powierzchownym obejrzeniu trudno zauważyć taki detal. Nie jest to jednak coś, czego nie dałoby się poprawić – do premiery widowiska pozostało jeszcze przecież kilka miesięcy.
“Deadpool & Wolverine”: fabuła, obsada, twórcy i data premiery
Wiadomo już, że w prawdopodobnie najdroższej produkcji 2024 r. Wade Wilson postanawia oficjalnie przejść na emeryturę jako Deadpool. Po kilku niepowodzeniach zawodowych związanych z kryzysem wieku średniego zostaje sprzedawcą używanych aut. Jednak gdy w grę wchodzą losy jego przyjaciół, rodziny i oczywiście całego świata, bohater zdecyduje się ponownie podjąć walkę. Namawia też do współpracy niechętnego i zdystansowanego Wolverine’a.
Za scenariusz odpowiadają Rhett Reese i Paul Wernick, czyli twórcy pierwszych dwóch części “Deadpoola”, a wspierają ich Zeb Wells, Ryan Reynolds (jak przy każdej wcześniejszej odsłonie) i reżyser widowiska, Shawn Levy. W obsadzie poza Reynoldsem i Hugh Jackmanem znalazły się m.in. Jennifer Garner i Emma Corrin. Premiera odbędzie się w piątek, 26 lipca.
W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS