A A+ A++

Tychy po raz siódmy włączają się w kampanię “19 dni przeciwko krzywdzeniu dzieci i młodzieży”, którą zainicjowała w 2011 roku szwajcarska fundacja “Women’s World Summit Foundation”.

Celem kampanii jest uwrażliwienie mieszkańców na problem przemocy i krzywdzenia dzieci i młodzieży oraz edukacja społeczna na temat zjawiska przemocy i sposobach radzenia sobie z tym problemem. Symbolem akcji jest pomarańczowa wstążka – znak sprzeciwu wobec działań krzywdzących dzieci i młodzież, a tegoroczne hasło brzmi: STACJA –EMPATYCZNI – RAZEM MAMY MOC.

Do akcji zaproszono m.in. placówki oświatowe i miejskie instytucje. Do działań włączyło się także C.H. Gemini Tychy.

Działania w ramach kampanii

Przez 19 dni listopada napis TYCHY przy al. Niepodległości oraz “Żyrafa” w Parku Miejskim będą podświetlone na pomarańczowo, a na kilkunastu przystankach pojawią się plakaty promujące kampanię.

Na zlecenie Urzędu Miasta Tychy prof. Jadwiga Jośko-Ochojska poprowadzi dla pracowników placówek oświatowych i miejskich instytucji wykład “Brak empatii rodzi przemoc”.

Ośrodek Interwencji Kryzysowej (OIK) Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tychach przeprowadzi warsztaty dla mieszkańców OIK “Empatia wychodzi na plus”. Ponadto opracuje i rozdystrybuuje materiały zawierające m.in. informacje, gdzie można zgłaszać sytuacje przemocy.   

Fundacja po DRUGIE organizuje bezpłatne szkolenia i webinaria online dotyczące problematyki przemocy w rodzinie. Lista szkoleń dostępna jest na profilu społecznościowym.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZbytnie obniżenie ciśnienia tętniczego po udarze może zaszkodzić. BADANIE
Następny artykułW (zerowy) ślad (węglowy) za innymi gminami. Zeroemisyjne autobusy w Michałowicach.