Aż trudno uwierzyć, że na pokonanie rekordu wielkości produkcji Forda T branża motoryzacyjna potrzebowała aż tylu lat. Dopiero 17 lutego 1972 palmę pierwszeństwa przejął popularny Garbus, gdy linię montażową opuścił egzemplarz o numerze 15 007 034. Na piętnastu milionach Garbusów się nie skończyło. Do końca 1972 roku produkcja dobiła do 16 milionów.
Garbus w Niemczech był wytwarzany do 1978 roku, a później linia montażowa została przeniesiona do Meksyku. Tam produkowano go do 2003 roku. Ostatni Volkswagen Garbus powstał w meksykańskim zakładzie w Puebla po 65 latach od wyprodukowania pierwszego egzemplarza.
Łączny wolumen produkcji zamknął się na ponad 21,5 mln samochodów.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS