A A+ A++

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ zaprasza do udziału w 13. edycji Małopolskiego Przeglądu Dorobku Artystycznego i Kulinarnego Kół Gospodyń Wiejskich, która odbędzie się w Jabłonce na Orawie w dniach 7-8 października br.

Przegląd ma charakter konkursu, adresowany jest do kół gospodyń wiejskich, stowarzyszeń kobiecych z województwa małopolskiego oraz grup artystycznych wywodzących się z tych organizacji, przedstawicielek lokalnych grup działania.

Do udziału w przeglądzie przyjęte zostały reprezentacje, które przygotowały się przynajmniej do trzech regulaminowych konkursów (w tym: A lub B do wyboru, C i D obowiązkowo):

    A. Konkurs Tradycyjnych Scenek Obyczajowych
    B. Konkurs Pieśni Ludowych
    C. Konkurs Rękodzieła Artystycznego
    D. Konkurs Potraw Regionalnych

Grupy mogą przystąpić do wszystkich czterech konkurencji (A, B, C, D) co pozwoli na zdobycie większej ilości punktów w punktacji łącznej.

Kwalifikacja i zgłoszenie zespołów odbywało się w dwojaki sposób:

    na przeglądach gminnych i powiatowych KGW,
    z powiatów gdzie nie organizuje się przeglądów, reprezentacje typują powiatowe zespoły doradztwa rolniczego na podstawie kryteriów zgodnych z regulaminem przeglądu, w porozumieniu z samorządami powiatów i gmin, samorządowych ośrodków kultury.

Zgłoszenia

Oryginał karty zgłoszenia (załączony do regulaminu) zaopiniowanej przez Organizatora Przeglądu lub Powiatowy Zespół Doradztwa Rolniczego należy przesyłać do 4 września 2023 r. na adres:

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ
ul. Długosza 3, 33-300 Nowy Sącz,
z dopiskiem Przegląd KGW

Regulamin oraz karta zgłoszenia do pobrania na stronie MCK SOKÓŁ

Źródło UMWM

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAwaria sieci trakcyjnej w Wielkopolsce. Pociągi opóźnione
Następny artykułRemarketing Google Ads — jak docierać do potencjalnych klientów na różnych etapach ścieżki zakupowej?