A A+ A++

Autorskie podsumowanie 2020 roku na rynku gier.

1. The Last of Us: Part II, Naughty Dog.

Neil Druckmann stawia przed nami lustro i zmusza do refleksji. Niezwykłe, katarktyczne doświadczenie, uzyskane dzięki błyskotliwemu wykorzystaniu unikalnego potencjału interaktywnego medium. Prawdopodobnie najbardziej wartościowa gra wideo ostatnich lat.

2. Demon’s Souls, From Software/Bluepoint Games.

Wyróżnienie dla „Demon’s Souls” jest symbolicznym uhonorowaniem konsol nowej generacji i zwróceniem uwagi na oszałamiające możliwości, jakie przynoszą. Przepiękny remake klasyka z epoki PlayStation 3, przygotowany z myślą o potencjale PlayStation 5.

3. Half-Life: Alyx, Valve.

Nie dość, że latami wyczekiwana kolejna odsłona cyklu „Half-Life”, to w dodatku pierwsza gra stworzona z myślą o goglach VR, która w pełni pokazuje potencjał tej platformy. Dosłownie inny świat, w ukrytym dotąd przed nami wymiarze.

Polityka 52.2020 (3293) z dnia 20.12.2020; Afisz. Podsumowania 2020 roku; s. 117

Oryginalny tytuł tekstu: “Gry”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułYu-Gi-Oh! Rush Duel zmierza na Nintendo Switch
Następny artykułJustyna Słupska-Kartaczowska o swojej drodze do gotowania i o tym, co czeka restauratorów | Głód jest najlepszym kucharzem