Autorskie podsumowanie 2020 roku na rynku gier.
1. The Last of Us: Part II, Naughty Dog.
Neil Druckmann stawia przed nami lustro i zmusza do refleksji. Niezwykłe, katarktyczne doświadczenie, uzyskane dzięki błyskotliwemu wykorzystaniu unikalnego potencjału interaktywnego medium. Prawdopodobnie najbardziej wartościowa gra wideo ostatnich lat.
2. Demon’s Souls, From Software/Bluepoint Games.
Wyróżnienie dla „Demon’s Souls” jest symbolicznym uhonorowaniem konsol nowej generacji i zwróceniem uwagi na oszałamiające możliwości, jakie przynoszą. Przepiękny remake klasyka z epoki PlayStation 3, przygotowany z myślą o potencjale PlayStation 5.
3. Half-Life: Alyx, Valve.
Nie dość, że latami wyczekiwana kolejna odsłona cyklu „Half-Life”, to w dodatku pierwsza gra stworzona z myślą o goglach VR, która w pełni pokazuje potencjał tej platformy. Dosłownie inny świat, w ukrytym dotąd przed nami wymiarze.
Oryginalny tytuł tekstu: “Gry”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS