A A+ A++

“To oferty przygotowane właśnie z myślą o turystach” – tłumaczy ZTM, bardzo dużą popularność jaką cieszyły się bilety weekendowe oraz 3-dniowe w ubiegłorocznym sezonie turystycznym.

Biletów weekendowych (normalnych, ulgowych i grupowych) sprzedało się 138 804 sztuk za kwotę ponad 3 mln złotych. W tej liczbie są też bilety grupowe, czyli dla wycieczki do pięciu osób – sprzedano ich 23 020 sztuk za niemal milion zł. Jeśli chodzi o bilety 3-dniowe (normalne i ulgowe miejskie oraz normalne i ulgowe sieciowe), to kupiono ich jeszcze więcej, bo aż 269 989 sztuk za kwotę prawie 8,5 mln złotych.

Spośród tych dwóch kategorii biletów (weekendowych i 3-dniowych) … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Banksterzy”, czyli film o pożyczkach w CHF. Karolak, Kożuchowska, Królikowski w ZWIASTUNIE
Następny artykułAgnieszka Holland odpowiada Jarosławowi Sellinowi ws. Oscarów